І знову про ГМО.

До уваги україномовних. Сьогоді в ефірі радіо свобода відбулась дискусія щодо ГМО. Нарешті в студію запросили справжніх експертів. На питання про ГМО відповідають Костянтин Меркурійович Ситник та Ярослав Борисович Блюм. Дискусія дуже цікава.

>> 19:30 — 19:59 Вечірня Свобода 

Інтелектуальна дуель у прямому ефірі. Дискусія про головну подію дня, що добігає кінця. Слухати. (Десь від 5ї хвилини)

7 Responses to І знову про ГМО.

  1. Хоч щось хороше в цей дурний день.

  2. Дуже не сподобалася ця дискусія. «Тому я й не борюся так з ГМО…» Моє робоче місце, до речі, якраз в кабінеті Ситника. З ним я майже не спілкувався, але сам напрям, в якому там йде вся «робота» мені не подобається. А К.М. Ситник здається досить розумною людиною, що теж не завжди плюс:( Погляди його «і його команди» мені майже завжди не подобаються, хоч формально я теж в його команді.

  3. Ну, хоч «Свобода» в науковому напрямку рухається. Може. за нею посунуться і інші. Але і тут проскочило «70 відсотків американців страждають на алергію» як доказ шкідливості ГМО.
    Ну, а щодо відтермінування маркування (це вже третє, якщо я правильно пам’ятаю), що наші промисловці продавили — так при нашому рівні корупції годі й сумніватись. Нажаль.

  4. Я про команду нічого не кажу. Власне і Ситник менше генетик, більше ботанік. Але ж тим цікавіша дискусія.

  5. Та не дивно, що пурга буде час від часу проскакувати. Але все одно це вже щось, схоже на тверезу передачу. Я рада.

  6. А что это, Русланка? Если не секрет.
    Тоже охота )

  7. Про бади і гмо ви вже писали,завжди цікаво знати різні думки саме фахівців,дякую.
    От про гомеопатію, на відміну від бадів,знахарства,траволікування, мало хто із фахівців згадує.
    Цікаво було б дізнатися вашу думку щодо гомеопатії з точки зору хімії.
    Адже там, в тих цукрових шариках і дистильваній воді тисячних розведень, практично відсутні молекули лікуючих речовин.
    Власне, позиція лікарів алопатів відома, — вона дуже різна.Окремі з них самі цим займаються,інші у них самі лікуються, лікують не тільки своїх дітей,але навіть домашніх тварин.
    Тобто, самонавіювання при позитивному результаті — відкидається.
    чи це зовсім не ваша тема?

Добавить комментарий

