Анонс

Progenes пише до WordPress антропологічний мікс про мавп, людей, культурну, інтелектуальну і соціальну еволюцію, україномовну вікіпедію і шапку Гугуце.

Також я дякую всім, хто голосував, а також жюрі, яке присудило блогу перше місце в номінації тематичний блог. Знання це те, що обходиться нам дорого, а незнання обходиться ще дорожче. Ура!

Отдельно благодарю всех русскоязычных голосовавших и сообщаю, что мой блог на вордпресс не только вышел в финал, но и получил высшую оценку жюри. Спасибо!

68 Responses to Анонс

  1. (знімає гумові перчатки і витирає руки об білий халат) дякую!

  2. (знімає гумові перчатки і витирає руки об білий халат) дякую!

  3. до речі вітаю. мені проголосувати не дало правда але я старвся

  4. до речі вітаю. мені проголосувати не дало правда але я старвся

  5. вітаю!!!!!!
    я чес слово не вірив ) хоч і голосував трьома руками )) ну, це опосередковано свідчить не тільки про рівень Вашого доробку, але й пристойний рівень середньостатичного мешканця ЖЖ )
    ура!

  6. вітаю!!!!!!
    я чес слово не вірив ) хоч і голосував трьома руками )) ну, це опосередковано свідчить не тільки про рівень Вашого доробку, але й пристойний рівень середньостатичного мешканця ЖЖ )
    ура!

  7. почитав статтю.. сльози заливають клавіатуру
    от жеж яка Ви хароша й розумна жіночка
    бережи Вас пан Біг

  8. почитав статтю.. сльози заливають клавіатуру
    от жеж яка Ви хароша й розумна жіночка
    бережи Вас пан Біг

  9. Если я правильно поняла, тебя можно поздравить? 🙂 Ура?

  10. Если я правильно поняла, тебя можно поздравить? 🙂 Ура?

  11. дякую. Сподіваюсь ти не сумніваєшся, що судді всі підкуплені! В першу чергу гіггз!

  12. дякую. Сподіваюсь ти не сумніваєшся, що судді всі підкуплені! В першу чергу гіггз!

  13. от цього не треба. у мене може початись зіркова хвороба.

  14. от цього не треба. у мене може початись зіркова хвороба.

  15. щодо решти сумніваюсь, але щодо гігза — ні на секунду

  16. щодо решти сумніваюсь, але щодо гігза — ні на секунду

  17. Поздравляю! А тебе чего-то за это дадут, или почётной грамотой ограничатся?

  18. Поздравляю! А тебе чего-то за это дадут, или почётной грамотой ограничатся?

  19. ну да. говорят, то точка вайфай доступа, кружка и вышивка с лого блогкемпа. вроде все. может вот придет кто с тех, кто получил, уточнит.

  20. ну да. говорят, то точка вайфай доступа, кружка и вышивка с лого блогкемпа. вроде все. может вот придет кто с тех, кто получил, уточнит.

  21. Та невже наші люди проголосували за достойну людину?! Поздоровляю. Радий за Вас і за Ваших читачів.

  22. Та невже наші люди проголосували за достойну людину?! Поздоровляю. Радий за Вас і за Ваших читачів.

  23. УРА!!! Вітаю!
    Хто перший встав — той проголосував! Напочатку з-за кордону теж приймали.
    Класно, що саме Ваш блог. Раді міра на зємлє 🙂

  24. УРА!!! Вітаю!
    Хто перший встав — той проголосував! Напочатку з-за кордону теж приймали.
    Класно, що саме Ваш блог. Раді міра на зємлє 🙂

  25. Вітаю! є ще люди в ЖЖ

  26. Вітаю! є ще люди в ЖЖ

  27. ще й така сором’язлива ) вчителько моя, зоре світова )

  28. ще й така сором’язлива ) вчителько моя, зоре світова )

  29. Хых… Ну, значит, я голосовал за тебя не зря. Теперь вот приеду снова в гости — и буду через эту точку доступа в интернет заходить :о)

  30. Хых… Ну, значит, я голосовал за тебя не зря. Теперь вот приеду снова в гости — и буду через эту точку доступа в интернет заходить :о)

  31. я считаю так не честно 🙂 как проголосуйте так и по русски, а как спасибо на тока на мове 🙂 я между прочим не все посты на украиском языке читаю ….
    ПОЗДРАВЛЯЮ!!!

  32. я считаю так не честно 🙂 как проголосуйте так и по русски, а как спасибо на тока на мове 🙂 я между прочим не все посты на украиском языке читаю ….
    ПОЗДРАВЛЯЮ!!!

  33. http://www.asahi-net.or.jp/~qf7n-adc/gazou.html
    прекрасні фото через електронний мікроскоп,
    обережно японська інсайд )

  34. http://www.asahi-net.or.jp/~qf7n-adc/gazou.html
    прекрасні фото через електронний мікроскоп,
    обережно японська інсайд )

  35. Ты права! я исправлюсь немедленно!

  36. Ты права! я исправлюсь немедленно!

  37. Дякую! Так, ЖЖ-спільнота сумлінно проголосувала.

  38. Дякую! Так, ЖЖ-спільнота сумлінно проголосувала.

  39. Кстати я уже начинаю планировать ноябрь. У тебя надеюсь планы не поменялись?

  40. Кстати я уже начинаю планировать ноябрь. У тебя надеюсь планы не поменялись?

  41. Мабуть на наших людей найшло тимчасове помутнєніє разума просвєтлєніє. Дякую!

  42. Мабуть на наших людей найшло тимчасове помутнєніє разума просвєтлєніє. Дякую!

  43. Когда там следующая конференция в Германии. Давай уже, не томи! Приезжай! У нас этих точек теперь как гуталину. У меня дома локальная сеть.

  44. Когда там следующая конференция в Германии. Давай уже, не томи! Приезжай! У нас этих точек теперь как гуталину. У меня дома локальная сеть.

  45. Оце-то да! Вміти б ще читати. А то доводиться вгадувати, що на фото.

  46. Оце-то да! Вміти б ще читати. А то доводиться вгадувати, що на фото.

  47. ура, получилось! 🙂
    поздравляю!

  48. ура, получилось! 🙂
    поздравляю!

  49. А я и не сомневалась!
    Ещё раз ура и поздравления!
    =)

  50. А я и не сомневалась!
    Ещё раз ура и поздравления!
    =)

  51. ни в коем случае не поменялись))).
    я так думаю, что четверг — пятница — суббота в вашем распоряжении… частично 🙂

  52. ни в коем случае не поменялись))).
    я так думаю, что четверг — пятница — суббота в вашем распоряжении… частично 🙂

Добавить комментарий

