О полезном и красивом.

Best Science Images of 2008 от журнала Science
1е место
Диатомовые водоросли Licmophora ehrenbergii на морском беспозвоночном Eudendrium racemosum.
Призы
Вибрация хлопчатобумажного волокна
Хитин в присосках кальмара
Полимерный сэндвич

Особое внимание я бы обратила на интерактивные мультимедийные творения.

Genomics Digital Lab: Plant Cells (на сайте есть демоверсия, но сайт время о времени падает, видимо не справляется с наплывом) Я посмотрела версию Plant Cells Lab и поняла, что закажу Деду Морозу на Рождество.

Exploring Life’s Origins Сама оторваться не могу.

И напоследок напомню, что днями вышла новая игра Spore, где можно поиграться в эволюцию и создать свой вид. Я не геймер и в играх не эксперт, просто идея смешная. Тут в прессе презентация игры была с большой помпой.

18 Responses to О полезном и красивом.

  1. во красота-то!
    только это зелёноезубастое страшновато =)

  2. во красота-то!
    только это зелёноезубастое страшновато =)

  3. не бачили! але вже побачили і перебуваєм в німому захваті.

  4. не бачили! але вже побачили і перебуваєм в німому захваті.

  5. не знаєш, шо дєлать після укуса кліща? я його вже витягнув, но не знаю куда далі діватись 🙂

  6. не знаєш, шо дєлать після укуса кліща? я його вже витягнув, но не знаю куда далі діватись 🙂

  7. ну можеш зводити його туди, куди ти водив скаженого пса. може кого зацікавить. втім сподіваюсь, що цього разу пронесе і це не енцефалітний кліщ. наступного разу питай мене одразу як його знімати. я за сезон знімаю декілька з себе і дітей. кліщ чіпляється завжди під кутом до шкіри. треба вхопити його за зад і різко рвонути так, ніби ти його перекидаєш через голову. оце подумала, що треба буде намалювати. о! статтю в вордпрес напишу!

  8. ну можеш зводити його туди, куди ти водив скаженого пса. може кого зацікавить. втім сподіваюсь, що цього разу пронесе і це не енцефалітний кліщ. наступного разу питай мене одразу як його знімати. я за сезон знімаю декілька з себе і дітей. кліщ чіпляється завжди під кутом до шкіри. треба вхопити його за зад і різко рвонути так, ніби ти його перекидаєш через голову. оце подумала, що треба буде намалювати. о! статтю в вордпрес напишу!

  9. я вичитав, що вони вкручують свого хобота за годинниковою стрілкою, тому й витягувати його треба шляхом викручування проти гс.
    я так і робив. але він провернувся лише на 360 градусів, а далі не пішов 🙂
    прийшлось смикати

  10. я вичитав, що вони вкручують свого хобота за годинниковою стрілкою, тому й витягувати його треба шляхом викручування проти гс.
    я так і робив. але він провернувся лише на 360 градусів, а далі не пішов 🙂
    прийшлось смикати

Добавить комментарий

