Анонс

Progenes пише до WordPress про освіту.

18 Responses to Анонс

  1. якою б масштабною не була початкова освіта (як і вища освіта), якщо потім отримані знання немає де використовувати, вони приречені на забуття. 10 елементів періодичної системи елементів, квантова фізика, тригонометрія, кажеш? а нафіга вони продавщиці магазину чи водію автобуса?

  2. якою б масштабною не була початкова освіта (як і вища освіта), якщо потім отримані знання немає де використовувати, вони приречені на забуття. 10 елементів періодичної системи елементів, квантова фізика, тригонометрія, кажеш? а нафіга вони продавщиці магазину чи водію автобуса?

  3. абсолютно! а навіщо економіку в школі читати? навчили рахувати гроші і всє дєла.

  4. абсолютно! а навіщо економіку в школі читати? навчили рахувати гроші і всє дєла.

  5. ну моя думка не така радикальна. скажімо, я вважаю, що важливі не стільки конкретні знання, скільки (а) good wired brains, (б) знання, ДЕ можна отримати потрібну інформацію, і (в) бажання вчитися. думаю, що шкільна освіта не дуже працює саме над цим, натомість намагаючися впихнути у голову людини безліч конкретних знань – валентності, правила буравчика, семейство хордових, логорифми етц.

  6. ну моя думка не така радикальна. скажімо, я вважаю, що важливі не стільки конкретні знання, скільки (а) good wired brains, (б) знання, ДЕ можна отримати потрібну інформацію, і (в) бажання вчитися. думаю, що шкільна освіта не дуже працює саме над цим, натомість намагаючися впихнути у голову людини безліч конкретних знань – валентності, правила буравчика, семейство хордових, логорифми етц.

  7. на мій погляд впихування безлічі непотрібних на перший погляд конкретних знань переслідує дві мети: тренування пам»яті і формування загального уявлення про те, що є правило буравчика, різні сімейства і логарифми. звісно це не відміняє (а) good wired brains, (б) знання, ДЕ можна отримати потрібну інформацію, і (в) бажання вчитися.

  8. на мій погляд впихування безлічі непотрібних на перший погляд конкретних знань переслідує дві мети: тренування пам»яті і формування загального уявлення про те, що є правило буравчика, різні сімейства і логарифми. звісно це не відміняє (а) good wired brains, (б) знання, ДЕ можна отримати потрібну інформацію, і (в) бажання вчитися.

  9. Нет! Уж коли зло пресечь — собрать все книги бы, да сжечь!
    P.S. Где вы берете такую траву? Я тоже хочу!

  10. Нет! Уж коли зло пресечь — собрать все книги бы, да сжечь!
    P.S. Где вы берете такую траву? Я тоже хочу!

  11. не, ну вы посмотрите на него! какая трава?! в интернете написано. разноцветным по разноцветному!

  12. не, ну вы посмотрите на него! какая трава?! в интернете написано. разноцветным по разноцветному!

  13. Отсюда — мораль: интернет — это такой наркотик. Я это давно подозревал…
    СПАСИТЕ НАШИХ ДЕТЕЙ ОТ ИНТЕРНЕТА!!!

  14. Отсюда — мораль: интернет — это такой наркотик. Я это давно подозревал…
    СПАСИТЕ НАШИХ ДЕТЕЙ ОТ ИНТЕРНЕТА!!!

  15. Неплохо бы еще и у некоторых взрослых интернет отобрать. Все равно эксперты уже заявили, что образовательной функции блоги не несут.

  16. Неплохо бы еще и у некоторых взрослых интернет отобрать. Все равно эксперты уже заявили, что образовательной функции блоги не несут.

  17. у мене, звичайно, погляд старий, консервативний і недоречний, але я думаю, що дітям важче зосередитись на навчанні і усвідомити його потрібність трохи серйозніше через масу доступних розваг. вони відволікаються на мобільні телефони, чати, ютуби, сусліки, шоу, скейти, ролики і тп., на фоні яких бліднуть інтеграли і кільця черв»яка.

  18. у мене, звичайно, погляд старий, консервативний і недоречний, але я думаю, що дітям важче зосередитись на навчанні і усвідомити його потрібність трохи серйозніше через масу доступних розваг. вони відволікаються на мобільні телефони, чати, ютуби, сусліки, шоу, скейти, ролики і тп., на фоні яких бліднуть інтеграли і кільця черв»яка.

Добавить комментарий

